tirsdag 24. mai 2011

Begivenhetsrik og travel Mai

Her har det vært godt og vel en ukes bloggtørke, grunnet 17. Mai, bursdag og besøk fra treskolandet.
17. Mai ble feiret hjemme i Trondheim. Oma fra NL var med og feiret for aller første gang. Jentene gikk i tog; Sanne med skolen sin og Selma sammen med pappa og barnehagen. De rakk såvidt å gå ferdig i sol og oppholdsvær, før det begynte å plaske ned i enorme mengder. Da var det bare å springe alt man kunne hjemover, få varmen i seg, samt spise pølser med brød, før vi litt senere kunne kose oss ute igjen med kaffe, kaker og is. Da var sola kommet tilbake og jentene lekte ute :-)



Så enkelt kan det gjøres; vase fra Søstrene Grene, blomst fra hagen, 'duken' er en serviett fra Ikea (hihi) og fatet som tårnkaken står på er fra Delft, NL.



Den 22. Mai var storjenta vår, Sanne Regine 7 år! Hun ble feiret av familie og slekt på selve dagen, hjemme hos bestemor. En kjempekoselig dag både for Sanne og oss andre! Dessverre klarte jeg å slette en masse bilder som ikke skulle vært slettet, deriblant bilder av alle kakene som jeg skulle vise fram her. Helt konge altså... Hadde også laget et kjempefint (i mine øyne :-D) muffinstårn med rosa og oransje muffins. Får komme tilbake med kakebilder etter barneselskapet til helga :-)

Til helga er det som sagt barneselskap for Sanne, Torsdag har hollenderen bursdag og neste helg er det Selma sin tur til å ha bursdag. Puh..! I tillegg har vi altså nettopp hatt besøk av jentenes bestemor og tante fra NL. Så her er det bare å bruke alle ledige stunder til avslapning og planlegge aktivitetene nøye.
Gjett hvem som gleder seg til ferie!! :-)


post signature

2 kommentarer:

  1. Ja, mange bursdager hos deg "på èn gang"! Håper du har hatt det fint i uka som har vært!

    Jeg har en utmerkelse/utfordring til deg på bloggen min. Titt innom og se om du vil ta den.

    Ønsker deg en flott dag :)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Heisann..

    Oi det var mange bursdager! Gratulerer med overstått til storjenta!! Og det muffinstårnet høres kjempe soennende ut. Var sikkert skikkelig stilig. :) Og jeg har og en tendens til å slette bilder jeg virkelig ikke skulle slettet. Og mannen min greide slette bryllupsvideoen... Det blir ikke glemt med det første.. ;)

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen til meg :)