fredag 27. april 2012

Stemor på plass


Årets første sommerblomst er på plass på hagebordet :) Ja, i Trøndelag er vi ikke helt tilvent våren ennå, men det begynner å komme. Jeg kjøpte med meg noen stemorsblomster fra jobb i går, og noen av dem fikk foreløpig plass i noen hermetikkbokser.



Har liksom ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal gjøre av dem ennå, og hva jeg skal plante dem i. Synes de liver opp ganske bra her på hagebordet.









På terrassen står det kun en kasserolle med påskeliljer og en gul vase, men mer skal det ikke til for å friske opp her.



Jaja, kanskje litt tomt på balkongen ennå, men her kommer det litt av hvert i løpet av våren. Har planer om å lage meg en pallesofa og ordne en slags lounge her. Følg med, følg med ;))



Vil du følge bloggen min videre, så blir jeg så glad! :))



2 kommentarer:

  1. Takk for titten! Morsomt med blomster både i hermetikkbokser og kasserolle, det ser så friskt og vitalt ut! Håper det blir en fin helg i Trøndelag!

    SvarSlett
  2. Åhh, du er så kreativ og fargerik! Tror jeg tar meg en tur til Ekra en dag :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen til meg :)